Gyakran Ismételt Kérdések: Viszonteladói tárhely

A szerver biztonsága érdekében, néhány abnormális tevékenység után a tűzfal automatikusan letiltja a gyanús felhasználó IP címét. Ilyen művelet például:

-többször elrontott sikertelen bejelentkezés a cPanelbe / WHM-be

-a normálistól nagyságrendekkel eltérő aktivitás (dos és ddos attack - gyanú)

-SSH - próbálkozás, stb.

Ilyenkor 1 órára, további sikertelen belépési kísérletek esetén akár végleg kitiltásra kerül a felhasználó IP címe.

Első lépésként azt szoktuk javasolni, hogy a felhasználó kérjen új IP címet (pl. router újraindítással), azonban a letiltott IP cím a WHM-ből is feloldható:

Kérjük el az ügyfél IP címét (pl. whatismyip.com oldalt használva)

A bal oldali menüben lent keressük meg a ConfigServer Security & Firewall menüpontot

A Quick Allow melletti zöld sávba írjuk be a kitltott IP-t,

majd nyomjunk ENTER-t, szükség esetén indítsuk újra a tűzfalat.

Lépjen be a WebHost Managerbe.

Először is szükség van egy CSOMAG létrehozására. A csomag biztosítja a szükséges paramétereket (mekkora tárhely, email fiókok száma, nyelv, stb.).

1. Csomag létrehozása

2. Miután létrehoztunk egy csomagot (amelyet természetesen bármely más tárhely létrehozásakor is használhatunk), elkészíthetjük a tárhelyet. Kattintsunk az

Új fiók létrehozása

menüpontra , és töltsük ki az űrlapot. A mentés után a tárhely automatikusan létrejön és azonnal használható.

SkyNetwork

Ügyfélszolgálat

HÍRLEVÉL

Értesüljön híreinkről, akcióinkról elsőként!